Klacht: Waar blijft mijn bestelling?

op 23 december 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 15 januari 2018 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Vette - Zwart,

Hartelijk dank voor het delen van uw klacht via klacht.nl en onze welgemeende excuses voor de vertraagde reactie.

Hopelijk heeft u via een alternatieve wijze contact met ons op kunnen nemen naar aanleiding van de vertraging van uw bestelling.

Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, schroom dan niet om contact op te nemen via onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 899 1115 of per e-mail: klantenservice@douglas.nl

Met vriendelijke groet,
Parfumerie Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door I.E de Vette - Zwart