Klacht: waar blijft levering?

op 12 februari 2018 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outspot

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outspot nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 16 februari 2018 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van der wagt,
Wij hebben uw klacht over de levering van uw bestelling goed ontvangen.
Echter, zoals op de actie en op uw voucher vermeld staat, is er een levertermijn van 3 weken. Aangezien u de bestelling op 05/02/2018 geplaatst heeft, zou deze in principe ten laatste volgende week woensdag geleverd moeten worden.
Alvast bedankt voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,
Het Outspot team

Alle klachten die gemeld zijn door henkvanderwagt