Klacht: waar blijft de beloofde tablet?

op 04 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een hele koude douche voor de Mediamarkt. Om de situatie te schetsen: Mediamarkt heeft me gelokt met de 21% BTW actie. een samsung tablet bleek door de actie ineens heel goedkoop. na een telefonisch gesprek met de dichtstbijzijnde Mediamarkt(Groningen), de webshop opgezocht. blijkbaar heeft de mediamarkt alleen tablets in voorraad voor 3 mensen die gelijk voor de deur staan. wonderbaarlijke actie. de webshop bood nog wel de tablet aan. nu was ik toch geschrokken door de verschillende topics op uw site. ik besloot te mailen naar Mediamarkt en wat blijkt? “uw tablet is niet meer leverbaar, onze excuses. de nieuwe levertijd is onbekend.”
mag ik hieruit de conclusie trekken dat deze zogenaamde 21% BTW actie een oneerlijke manier van concurreren is? mediamarkt heeft in elke vestiging weinig producten op voorraad. zo voldoen ze feitelijk aan de regels door in elk filiaal minstens 1 product te hebben, maar dit is natuurlijk niet de strekking van de actie. naast dat de prijzen omhoog gaan vlak vóór de actie en sommige producten ‘zomaaar’ verdwijnen uit de webshop, kunnen ze dus ook mijn bestelde product niet leveren. het is zelfs niet eens mogelijk om mij te laten weten dat ik langer dan 1 werkdag moet wachten, maar een week of 3. ”er is niks zeker, alles ligt aan de fabrikant die niet kan leveren.”

de tablet voor het eind van de week bij mij thuis of kunnen ophalen in Groningen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanderfowl