Klacht: W.c papier

op 23 februari 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Mij w.c papier is verkeerd gesneden daar door heb ik nu allemaal slinger van ongeveer 0,5 cm ,in plaats van gewoon w.c papier en dat vind ik gewoon te belachelijk voor woorden ,want het is niet een rol ,maar allemaal en er zit er 12 in de verpakking ,dus het is niet een eenmalig fout ,maar bij mij al 12 keer ,dus wie weet bij hoeveel mensen dit ook zo is ,maar die zeggen niets ,omdat ze bij de deka Rheden toch niets met je klachten doen ,want dat is daar heel gewoon ,dat de klant niet koning is ,word hier heel ziek van !!!

Jullie eindelijk wat beter ,met de klachten omgang ,en dat de klachten bij de deka Rheden is beter worden bekeken en beter naar de mensen word geluisterd ,,en natuurlijk wil ik graag echt w.c papier terug heb ,de andere kon ik gewoon weg doen ,want aan slingers heb ik niets op de w.c

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:05 geantwoord

Dit bericht hebben wij reeds op 01-03, maar per abuis is dit nooit op deze website geplaatst waardoor de melding hier nog open staan. Hierbij sluit ik alsnog de melding. Excuses voor het ongemak.

///

Na wat heen en weer gecommuniceerd te hebben met onze leverancier en met u, hebben wij de benodigde informatie gekregen en doorgestuurd naar de leverancier. Zij zouden dit verder met u afgehandeld hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr epskamp