Klacht: Vuurschaal breekt af

op 08 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen jaar heb ik bij Action een vuurkorf/vuuurschaal aangeschaft. Gezien het mooie weer en het tuinseizoen heb ik de vuurkorf weer in gebruik genomen.
Tijdens het branen brak de schaal plots van het statief met alle gevolgen van dien.

De volgende dag heb ik het artikel naar de winkel terug gebracht, echter kreeg ik daar te horen dat ik contact moest opnemen met de klantenservice. Na dit gedaan te hebben werd mij verteld dat artikelen binnen 6 maanden kunnen worden omgeruild onder garantie, en dat er tot 2 jaar na aankoop aanspraak gemaakt kan worden op garantie mits door een onderzoek kan worden aangetoond dat het product ondeugdelijk is.

Gezien ik het artikel slechts 3x heb gebruikt in 9 maanden tijd wens ik een nieuw exemplaar of mijn aankoopbedrag retour

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvester77