Klacht: Vulling klontert

op 10 oktober 2016 over Gaastra in de categorie Mode

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tussenjas van gaastra gekocht bij Houtbrox in november 2014
Deze jas afgelopen mei voor de eerste keer gewassen en nu zijn er hele stukken zonder vulling. Gewassen volgens de wasinstructie. Terug geweest naar Houtbrox maar wilde de klacht/ jas niet innemen ivm faillisement. Houtbrox nu weg uit mijn woonplaats.
Tip van personeel. Jas wassen en in de droger met veel tennisballen.
Zomerperiode niets met de jas gedaan….nu het weer tijd wordt om de jas te dragen twee keer met de tennisballen gewassen en gedroogd in de droger.
Helaas zonder het gewenste resultaat.
Vulling is overigens synthetisch.

Gewenste Oplossing:

Zou heel graag dezelfde jas met goede vulling ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gaastra over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Renske Steenhuis