Klacht: Vuilniszak om bushalte

Anoukvgriensven op 10 april 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste meneermevrouw,

Ik moet elke dag van de week naar school en dan neem ik bus 90. Ze zijn in heesch bij mijn bushalte bezig geweest met de weg. Daardoor stonden er stoplichten en werd er over de bushalte een vuilniszak gedaan. Dus moest ik iedere dag verder weg lopen om met de bus mee te kunnen. Alleen nu zijn ze klaar met de weg en zitten de zakken al een week nog om de bushalte heen. Daardoor stopt de buschauffeur niet bij mijn halte en kan ik er ook niet opstappen. Hopelijk kunnen deze zakken weggehaald worden.

Even informatie
Lijn 90
Bushalte kromstraat (café van der Heijden) in Heesch naar Den Bosch centraal station

Groetjes,
Anouk

Als ze zak om de bushalte heen word weggehaald. Je helpt er niet alleen mij bij maar ook andere mensen die deze bushalte gebruiken. En het zou fijn zijn als het zo snel mogelijk gedaan wordt

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 10 april 2018 om 14:49 geantwoord

Beste Anoukvgriensven,

Wat jammer om te lezen dat je moet lopen door een stremming op je busroute. De stremming is inmiddels verdwenen uit ons systeem. Ik verwacht dat morgen de bussen weer normaal rijden.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.comArrivaNederland of ons online contactformulier: http:bit.ly2uFLeFj.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Anoukvgriensven

Heeft op 10 april 2018 om 17:08 geantwoord

De bussen rijden wel normaal maar omdat er vuilniszakken omheen zitten stoppen ze er niet en halen ze je ook niet op snap je ? Want Volgensmij snap je mijn klacht niet.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Maar Volgensmij snap je mij niet zo goed. De bussen rijden wel normaal maar omdat er zakken om de bushaltes zitten stoppen de bussen er niet. Die zakken moeten eigenlijk worden verwijderd.

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Anoukvgriensven, Ik snap je klacht helemaal, Anouk. Als een stremming eerder klaar is, dan aan ons doorgegeven is, gebeurt het wel eens dat de zakken te lang om de palen blijven. Als de bussen niet stoppen bij een halte waar ze horen te stoppen, dan rijden ze in onze ogen niet normaal. Vandaar mijn zin verwacht dat morgen de bussen weer normaal rijden. Met vriendelijke groet, ^Wouter Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door