Klacht: Vuile kamer, kapot babybedje

op 17 augustus 2018 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij dienen een klacht in naar fletcher hotel Rosmalen!

Vrijdag 207 kwamen we aan in jullie hotel, toen wij de kleine in bed wilde leggen kwamen we erachter dat er geen matrasje geen dekentje niks te bekennen was.
Uiteindelijk maar gaan vragen wij de receptie, en toch een matrasje (inclusief alle vlekken van vorige kindjes) gekregen.

Toen we per toeval onder het bed keken zagen we daar nog bekers van voorgaande gasten inclusief de complete lading stof en tissues van vorige gasten.
Ook de badkamer liet zeer te wensen over, dat het gedateerd is, geen enkel probleem echter wil dit niet zeggen dat het niet schoon kan zijn.
We hebben echt geen smetvrees, maar zoals het toilet eruit zag kan echt niet.
Ook de ventilatie zat vol met stof en viezigheid.
Boven het spiegel bij de wastafel hingen ook stofwolken.
In de douche bevond zich schimmel, niet echt bevordelijk voor de gezondheid van een kindje van 14 weken…
De afstandsbediening van de tv werkte ook niet, al is dit maar een kleinigheidje tegenover alle andere punten.

Zondag ochtend vonden we tot onze schrik ons zoontje aan in een kuil in het bed, hij lag letterlijk met zijn kont op de grond!!!!
Ons zoontje wordt ingebakerd en heeft zijn handjes dus niet vrij, als wij het bedje andersom op hadden gemaakt was hij onder zijn dekentjes geschoven met alle gevolgen van dien (hij had op deze manier kunnen stikken!!)
Het bedje bleek dus kapot, onder het bedje was iets afgebroken! Dit kan toch echt niet?!

Compensatie voor dit vreselijke verblijf.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 30 augustus 2018 om 19:35 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Heeft op 03 september 2018 om 11:52 geantwoord

Zoals gevraagd een email gestuurd echter krijg je daar dus 0 reactie op.
Diep triest dit

Alle klachten die gemeld zijn door Yanou Walenberg