Klacht: Vuile huisjes achterstallig onderhoud enz enz

op 01 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We kwamen het huisje binnen,overal spinnen en webben,ook buiten een kwartier schoongemaakt voordat we eens lekker van de vakantie kunnen genieten.
Fluisterbootje gehuurd,van de 5 boten waren er 3 kapot 🙁
Op maandag stond live muziek op programma…ging vanwege t slechte weer niet door!! We zijn dus ma 22aug.gegaan en was perfect weer met hele week 0%regenkans) raar dat dat zo maar kan!!!
Ook t bruggetje waar de mensen over lopen naar t strandje,zitten planken los of zijn kapot,t duurt geen maand meer of er zakt iemand door en valt naar beneden!!! WiFi voor een midweek €25 en die is ook heel slecht en alleen te gebruiken mits t werkt bij je huisje, bij de horeca is nergens WiFi!!! Blikjes drinken in de supermarkt €1,25 hallloooooo we zitten in NEDERLAND …inkoop s gewoon €0,25 cent hoor!!!

Als de prijs kwaliteit beter is!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 september 2016 om 13:49 geantwoord

Heeft op 17 september 2016 om 14:47 geantwoord

Ik ben wel bij de receptie geweest en bij de brasserie met de vraag waarom de live,muziek niet doorging;antwoord was vanwege t weer, en bij de receptie was t antwoord;Ja dat moet idd. Niet kunnen.....ja daar kan je wat mee. !
En de huisjes waren muf...dus zelf maar verfrisser gekocht en buiten terras gepoetst,tja als ik iedere keer daarvoor naar de receptie moet....en ze weten zelf ook wel dat de WiFi belachelijk duur was en slecht,want iedereen klaagde erover.
En ik probeer t dan,vooral voor mijn kinderen,allemaal positief te benaderen en in te zien, maar achteraf denkje dan! Wat een boel geld,voor zo weinig luxe...moet er toch als alleenstaande vader met 3 kinderen heel hard voor werken....:-(

Alle klachten die gemeld zijn door M1973nbr