Klacht: Vrouw

op 01 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juli 2016 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Binnema,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de bijlage VROUW niet heeft ontvangen.

Wij hebben de klacht geregistreerd en zullen er zorg voor dragen om dit in de toekomst te voorkomen. De ontbrekende VROUW sturen wij u na en mag u binnen één week met de post tegemoet zien.

Wij vertrouwen erop u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht Binnema

10 maanden geleden - Hartelijk dank voor de snelle reactie en de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Binnema