Klacht: vrouw

op 24 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 juni 2016 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Sporck,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de bijlage VROUW niet ontvangen heeft. Dit blad maakt het ontvangen van de vrijdagkrant juist zo extra leuk.

WIj bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Wij geven u klacht door aan de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar behoren verloopt.

Ook zullen wij u het blad per post nazenden, zodat u hier alsnog van kunt genieten.

Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen dat u problemen ondervindt met de bezorging, dan vernemen wij dit graag van u, want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging en kunnen wij de nodige stappen ondernemen.

wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 1654Rosie