Klacht: Vrije keuzebon

op 05 april 2013 over ECI in de categorie Boekhandel

Sinds mijn problemen met ECI ben ik op zoek gegaan naar vergelijkbare klachten en ben er veel, zeer veel tegengekomen.
Het klopt niet dat een bedrijf je kan manen voor het betalen van een stuk papier wat niets waard is. Je kunt er een product voor bestellen NA BETALING van de bon. Maar niet zolang er nog niet betaald is. Van een kant logisch maar van de andere kant kunnen ze je dus geen aanmaning sturen om iets te betalen wat dus
(nog) niets waard is. Hoe zit dat met de Nederlandse wetgeving? Ik ga dit zeker uitzoeken!
Daarbij doen ze zaken onder de noemer van boekenclub met goedkopere boeken maar verplichten je tot een kwartaalafname (keuze uit een beperkt aantal boeken) of sturen je een bon van maar liefst 25 euro! Geen klein bedrag dus. Neem van mij aan, als je lid wordt van deze club ben je uiteindelijk vele malen duurder uit dan wanneer je los ergens boeken koopt. TRAP ER NIET IN EN WORDT GEEN LID! Uiteindelijk trek jij aan het kortste eind en betaal je veel te veel.

Geen. Ik ben dat stadium voorbij. De enige oplossing is dat er een eind wordt gemaakt aan dit soort praktijken!

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ECI over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ECI een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 11 april 2013 om 13:52 geantwoord

Ter informatie de voorwaarden doorgeven via e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door anredamati