Klacht: Vrije bon

op 12 maart 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

ik had een “vrije bon” gekregen van de ECI terwijl mijn lidmaatschap (bevestigingbrief van ECI) al was afgelopen en ook had ik naar ECI gebeld en ik kreeg te horen dat ik van hun excuses had gekregen en dat ik vervolgens de bon had verscheurd en niet meer ging betalen. Ik had ook geen verdere betalingsherinneringen gekregen en ik vind zo vreemd dat er nu ineens een brief van de incasso-uni bij mij binnenkomt. Ik heb alles afgescheurd, omdat ik dacht dat al duidelijk was tussen ECI en mij voor een gesprek via Textphone en het was aan de andere kant dom van me dat ik geen bewijsmaterialen heb.

Ik heb wel 100 euro overgemaakt om te voorkomen dat ik niet meer boete krijg of meer hoge bedrag krijg via ECI naar incasso en ik ben nu erg teleurgesteld en ik hoop dat ik die bedrag terug kan krijgen en dat ik snel van uw antwoord hoor via mail over ECI maar nog kreeg ik maar onduidelijke mails.

helemaal niet tevreden!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

8 jaren geleden - We hebben sinds maart proberen in contact te komen met de klant. Helaas hebben wij naar het versturen van diverse e-mails geen reactie mogen ontvangen. Hierdoor hebben wij de klacht op opgelost gezet.

Alle klachten die gemeld zijn door Femmeke2012