Klacht: vrij keuze bon

op 18 juli 2012 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dat ik niet wil die vrij keuze bon want als je niet gebruik moet je betalen en ik ben niet eens mee want ik heb niets bestel en ik heb die bon terug gestuur naar eci maar die hebben mijn naar incasso iets dat ik heb niet bestel had ik 100 euro moeten betalen daarom wil ik niets meer met eci

Gewenste Oplossing:

dat die sturen me geen vrij keuze bon meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 19 juli 2012 om 17:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld

Alle klachten die gemeld zijn door jessicacleo49