Klacht: vrieskasttemperatuur

op 24 mei 2021 over Liebherr in de categorie Internetshops - Huishoudelijke artikelen

nieuw gekochte koel/vrieskast-vriestemperatuur blijkt (in stabiele rusttoestand) -29,7 gr.C te zijn i.p.v. de gebruikelijke ca. -18 gr.C.
na melding heeft servicemonteur dit eveneens gemeten maar beweerde in de rapportage dat dit normaal is en bovendien niets aan te doen zou zijn.
Producten uit de vriezer zijn steenhard (b.v. consumptie-ijs) en het electriciteitsverbruik zal ongetwijfeld veel hoger zijn gezien ook de draaiuren van de compressor.
Zowel Liebherr importeur als Keukenloods blijven ondanks vele emails beweren dat er niets valt te repareren dus er niets aan te doen valt.

Óf er zit een ontwerpfout in deze Mercedes der koel/vrieskasten óf het is een exemplarisch probleem waar ze technisch niets aan kunnen veranderen.
In beide gevallen zou ik een voorstel willen ontvangen voor een oplossing.
Ik zou bereid zijn om te overwegen tegen bijbetaling een ander type te nemen waarvaan het vriesgedeelte wel apart regelbaar is in temperatuur.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liebherr

Reactie van de melder van de klacht Ab2105

2 maanden geleden - ..en dan nu te horen krijgen dat ze niet bereid zijn om te reageren op klacht.nl !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liebherr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ab2105