Klacht: vreselijke teleurstelling

op 05 oktober 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We dachten in een mooi huisje te komen,maar wat een teleurstelling.Niet goed schoongemaakt,ramen waar je niet door kon kijken.Gordijnen met grote winkelhaken en scheuren in,veel lampen die kapot waren.We moesten 10 euro extra betalen voor 1 kwartier voor 15.00 uur in het huisje te kunnen.Een radio die maar 1 zender had,s,avonds om rond 22.30 uur het brandalarm afgaat,en blijft loeien.Echt een fantastische vakantie bij Roompot(maar niet heus).We waren blij dat we eens een weekje vakantie konden hebben,nadat mijn man een herseninfarct had gehad.Maar het was een nachtmerry.En daarom vraag ik ook een financiele te goedmoetkoming van jullie.We hebben heel lang moeten sparen om dit te kunnen betalen.De radio had maar 1 zender,meer kregen we niet.Hoop niet dat jullie mijn klacht op de grote hoop gooien.Want als ik binnen 14 dagen geen oplossing van jullie heb ontvangen,ga ik met deze zaak verder.Ik hoop niet dat het zover zal komen.En hoop dan ook op een spoedige afhandelijng van u kant.Zodat we toch weer bij u kunnen boeken.

Ik ben tevreden als jullie mij financieel te gemoet komen.Want ik heb nog leuke huisjes gezien van jullie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 11 oktober 2016 om 13:58 geantwoord

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:46 geantwoord

Ben hier niet tevreden mee en wens een gedeeltelijke terug gave van mijn geld

Bericht van Roompot

1 maand geleden - Wij hebben mevrouw Bosch-Slierendrecht vandaag telefonisch gesproken en zij heeft aangegeven dat zij tevreden is na onze heroverweging in de vorm van een hogere korting. Wij begroeten familie Bosch graag nogmaals op één van onze parken!

Alle klachten die gemeld zijn door ludwig1937