Klacht: Vreselijk verblijf

op 28 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Zomervakantie in Plougonvelin, zware tegenvaller, het appartement zag er uit alsof het 500 jaar geleden voor het laatst was opgeknapt, komen we binnen in ons huisje, lekt de wc en het bad, urine en water elke dag over de grond, ronduit smerig! Een bed waar je zo gruwelijk pijn van in je rug kreeg, dat we maar 3 uur per nacht sliepen, dus verplaatst naar de slaapbank, daar vielen de planken uit de bank als er er op ging zitten. Keukengerei was niet compleet, zelfs spullen gaan kopen om normaal te kunnen koken, maar dat koken ging ook niet, wat de pannen die er stonden waren niet geschikt voor de kookplaat, na thuiskomst contact opgenomen met Roompot, en wat is de reactie: je had naar de receptie moeten gaan, we kunnen niks voor je doen, we hopen je snel weer te zien!
Wat een slechte klachtenafhandeling!! Hopen dat jullie kunnen helpen!

Als eerste een excuus, en een passende oplossing van hun kant. Al zouden alleen de schoonmaakkosten maar terug betaald worden, want de urine in de douche hebben we uiteraard niet laten liggen en alles zelf opgeruimd!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Roompot

2 maanden geleden - Wij willen de gast hartelijk bedanken voor dit bericht op klacht.nl. Deze klacht hebben wij ook per email ontvangen en deze is schriftelijk behandeld. Wij hopen dat wij deze klacht hiermee naar tevredenheid hebben afgehandeld. Wij nemen alle bevindingen mee, zodat er gekeken kan worden naar de mogelijkheden tot verbeteringen.

Alle klachten die gemeld zijn door nellekedeniet