Klacht: vreselijk slecht personeel

op 22 augustus 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

ik ben met mijn karcher raamwisser terug gegaan naar blokker rosmalen daar staat heel jong personeel dat niet te verstaan was en van niks wist mijn raamwisser is al snel na aankoop kapot gegaan voor geld terug had dit al binnen 30 dagen moeten gebeuren ,maar hoe vaak was je de ramen , ze moest alles vragen aan een collega en had het over ik heb hier een raamding ik ben ontzettend slecht geholpen en moest genoegen nemen met een tegoedbon ze mogen bij blokker wel iets klantvriendelijker zijn ik begrijp maar al te goed dar het slecht gaat met deze winkels mij zien ze er niet meer

s middags ben ik terug gegaan en heb de raamwisser van leifheit gekocht die was 59.95 ik zeg tegen de verkoopster kan die dan te compensatie niet voor de prijs van de karcher 49.95 ze keek met echt aan van wie bent u dan terwijl er nog geen 2 uur tussen zat.ze herkende me niet en ook dat ging niet ze willen geen kant op .
misschien dat ze wat schoonmaakmiddel voor de leifheit raamwisser kado kunnen doen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yolandita