Klacht: Vreemde werkwijze paskamers.

op 14 januari 2014 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Maandag 6 Januari ging ik naar de Primark in eindhoven. Het was erg rustig in de winkel (voor primark-begrippen) en mijn vriendin en ik hebben heerlijk op ons gemak kunnen winkelen. We werden vriendelijk geholpen door het personeel met onze vragen en over het algemeen was ik erg enthousiast. Tot we naar de paskamers gingen. Er stond een behoorlijke rij en we moesten ongeveer 25 minuten wachten tot we aan de beurt waren. Wat uiteraard erg begrijpelijk is en absoluut geen probleem. Toen ik aan de beurt was liep ik door naar de pashokjes en kwam ik er achter dat er maar liefst 4 paskamers vrij waren. Ik ging er dus van uit dat er meer mensen achter me aan kwamen om ook te passen. Dit was niet het geval. Ik keek nog een keer om het hoekje om te kijken of mijn vriendin inmiddels ook al mocht door lopen, maar ze stond nog steeds te wachten.
Ik attendeerde een medewerker op het feit dat er nog drie pashokjes vrij waren. Haar reactie was dat er niet genoeg kaartjes waren om uit te delen dus dat de mensen nog even moesten wachten. Ik was zo verbaasd door haar antwoord dat ik niet wist hoe ik moest reageren. Ik besloot terug te gaan naar mijn pashokje en geduldig te wachten tot mijn vriendin ook mocht passen.

Heel vreemd, dat als er een lange wachtrij staat het gewoon oké is dat er 3 lege pashokjes zijn! Ik vond het een slechte manier van handelen. Er had een tijdelijke oplossing bedacht kunnen worden voor het gebrek aan kaartjes of er had een leidinggevende gevraagd kunnen worden om extra kaartjes of iets dergelijks. Er werd nu onnodig lange wachttijd gecreëerd!

Ok zou ik graag willen weten wat de reden is dat vrouwen niet bij mannen mogen kijken bij de paskamers?
Voor ons in de rij stond een moeder met zoon. Zoon mocht doorlopen en moeder moest blijven wachten. Na verschillende keren gevraagd te hebben of ze niet heel even mocht meekijken werd haar verteld dat ze daar moest blijven wachten, haar zoon kon wel eventjes naar buiten komen. Zoons reactie daarop was “Mam ik ga echt niet hier voor die hele rij met vrouwen staan hoor, dat is super genant, laat maar zitten hoor die kleren.”

Duidelijke feedback op de situatie.

Primark

Heeft op 20 februari 2014 om 18:32 geantwoord

Klant heeft per email reactie ontvangen

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door anouck91