Klacht: Vreemde SMS uit het niets

op 13 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Op zaterdagmiddag 15.41 uur plotseling een SMS van “Syncasso”: “Wij hebben u een aanmaning gestuurd, u heeft nog 2 dagen om te betalen (dossier: xxxxxxxx). Betaal tijdig. Syncasso”. Nog nooit van dit bedrijf gehoord en ook nooit een aanmaning gehad, zou ook niet weten waarvoor ik een aanmaning zou moeten krijgen. Na te bellen blijkt het bedrijf gesloten te zijn en op maandag pas weer open te gaan. Ruikt sterk naar phishing en niet echt een prettig idee om de rest van het weekend mee te moeten nemen.

Uitsluitsel, duidelijkheid en excuses, gezien het voor zover mij bekend is complete onzin is.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 17 augustus 2016 om 15:57 geantwoord

In deze kwestie heeft Syncasso op 17 augustus jl. een email verzonden naar betrokkene. Daarin staat aangegeven dat het SMS bericht niet voor betrokkene bestemd is. Tevens hebben wij excuses aangeboden voor het ongemak wat hierdoor is veroorzaakt. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jzengers