Klacht: Vreemde omgeving

op 08 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte heer, dame,
Het blijkt dat ons huisje op park Bad Bentheim in een gedeelte staat dat is afgehuurd (helft van het park) door reisvereniging Vakanz welke speciaal bestemd zijn voor christenen. Deze mensen zijn wellicht heel vriendelijk maar vieren op geheel andere wijze vakantie waar wij ons ongemakkelijk en onprettig bij voelen om hier tussen te zitten. Er werd zelfs een openlucht kerkdienst georganiseerd met allerlei liederen; wij vinden dit zeer ongepast op een park waar mensen ook normaal vakantie willen vieren. Als we dit geweten hadden dan zouden we hier in deze periode zeker niet hebben geboekt.

Wij vinden dat ons dit vooraf gemeld had moeten worden zodat we de keus hadden gehad er wel of niet voor te kiezen. Nu werden we met deze situatie onverwachts geconfronteerd; hebben veel geld voor ons huisje betaald en voelen ons gedupeerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 18 augustus 2016 om 11:29 geantwoord

Wij willen dhr. Fijen hartelijk bedanken voor het bericht op klacht.nl. De benoemde bevindingen zijn doorgezet naar de parkmanager. Wij hebben inmiddels deze kwestie afgehandeld en dhr. Fijen telefonisch gesproken op 18 augustus jl.. De kwestie is naar tevredenheid afgehandeld en wij hopen deze familie nogmaals op één van onze parken te mogen begroeten!

Alle klachten die gemeld zijn door EFH