Klacht: Vreemde mails en onmogelijk af te melden

op 20 maart 2017 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meermaals een aantal telefoonhoesjes besteld via miniinthebox. Deze heb ik allemaal goed ontvangen. Echter heb ik nu al meerdere keren een mail ontvangen dat mijn bestelling onderweg is, terwijl ik niks besteld heb. Ik vind dit erg vreemd en het stoort mij ontzettend. Ik dacht dit probleem te verhelpen door mijn account volledig te verwijderen, dit lijkt echter onmogelijk. Weet iemand hoe dit moet?

Gewenste Oplossing:

- Als ik geen ongewenste mails meer krijg over bestellingen die onderweg zijn, terwijl ik niks besteld heb.
- Als ik mijn account zelf overzichtelijk kan verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 20 maart 2017 om 22:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lisa.92