Klacht: vreemd bericht over betaling

op 19 maart 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontving een bericht op mijn telefoon: van TMobile ( geen streepje ertussen)

Beste klant, we konden de betaling van je laatste factuur helaas niet automatisch afschrijven. Omdat er een betalingsachterstand is ontstaan, hebben wij een blokkade geplaatst… enz.
Eindigend … met voorkom extra kosten betaal direct via t-mobile.nlbetalen

Ik vertrouw dit bericht niet. Heb ook geen mail gehad.

Gewenste Oplossing:

Uitsluitsel, wat betekent dit?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jantje Drukker