Klacht: vre-se-lijke ervaring met KPN internet, TV en ISDN

op 02 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

al jaren lang heb ik een werkende ISDN lijn via KPN + Internet. 2 telefoonnummers 1 privé en 1 zakelijk.

Digitale TV had ik via Ziggo, maar werkte niet goed, begin mei heb ik het alles in één pakket aangevraagd, want het is wel zo makkelijk om alles onder te brengen bij 1 provider. KPN verkoop gebeld in de avond gebeld, situatie mbt ISDN uitgelegd en dat ik geen modern modem heb. De aardige dame verzekerde dat het makkelijk en eenvoudig kon worden geregeld door de monteur die 6 mei zou komen. De dozen met digitale TV ontvangers werden keurig op gestuurd. In de beschrijving van de installatie van de TV ontvangers staat dat je een experiabox nodig hebt voor de installatie. Toen opnieuw gebeld en gezegd dat ik die niet heb, daarnaast opnieuw gevraagd of ISDN een probleem zou zijn: expliciet gevraagd wat als het niet werkt, kan eea dan meteen worden teruggezet naar de oude situatie? ja was het antwoord.

En toen begon het drama.
1. de telefoon werkte niet meer, en nog het ergste ik ws zakelijk niet meer bereikbaar. dit heeft bijna 3 weken geduurd.
2. internet werkte niet meer
monteur na monteur is langsgeweest, allerlei tegensprekende sms bevestigingsberichtjes en papieren post dat het ticket is opgelost.
3. er waren zelf 2 monteurs tegelijkertijd gekomen die het probleem niet konden oplossen.

Vele telefoontjes verder kwam er een 7e monteur die de situatie herstelde, die wist wat er aan de hand was.

Nu vandaag om 07:00 werkte ineens niets meer, telefonie, TV en internet. Na een nieuw telefoontje met de klantenservice werd duidelijk dat het abonnement was opgezegd? opgezegd????? De medewerker aan de telefoon snapte er niets van, beloofde dat ik binnen 48 uur wordt teruggebeld… ik ben het schelden nabij… het is werkelijk waar te triest voor worden

Backoffice KPN heeft geen flauw idee van wat er zich bij klanten thuis afspeelt. Het valt op hoe aardig de mensen aan de telefoon zijn, maar die aardigheid valt in het niets als de gemaakte afspraken niet worden nagekomen of gewoon niet worden genoteerd, niet gelezen of weet ik wat. Het is alsof je in een mooi aangekleed restaurant komt waar het eten niet te vreten is en het bier warm en doodgeslagen.

Natuurlijk wordt er wel voor het volle pond geld van mijn rekening afgeschreven, zelfs voor weken dat ik niet bereikbaar ben geweest, geen internet had, en nu weer!

Diep triest om mee te maken dat aan er de ene kant van jullie bedrijf mensen werken die er alles aan doen om te helpen en aan de andere kant zijn er misschien wel meer die geen hart van de zaak hebben, geen eigenaarschap tonen en het gewoon niet interesseert.

werkende ISDN telefoon
werkende TV en internet
en wel per vandaag 02/06/2017

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jwagemaker