Klacht: vragen achter serienummer / serienummer meermaals teruggezonden

op 30 mei 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

nu komt het toestel na 2 maand ongerepareerd terug. 2 maand was het weg. met daarin dat ze het niet willen repairen door het ontbreken van imei nummer.

Ten eerste toestel is zonder sim kaart??? dus heeft het geen imei nummer. enkel wifi toestel …

Dynafix herstelling van nexus 7 toestel van ASUS.

update: na 2x weg en terug te werden gezonden werd het toestel nu nog eens met een gebroken scherm teleurgesteld. Wat een corrupte firma is me dat.

Dit toestel moet gerepareerd worden

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Geachte klant, om u te voorzien van een correcte reactie willen wij u vragen ons te voorzien van het betreffende iRMA-nummer of het serienummer van het betreffende product. Bij ontvangst zullen wij uw klacht uiteraard bekijken en hierop terugkomen met een passende reactie. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht geoffreydesmet

11 maanden geleden - Geachte, iRMASJCP13636017 ik heb zonet alle gegevens doorgestuurd. Aan jullie aub om dit op te lossen. Alle communicatie zit erbij. je kan via alle details niet ontkennen dat het een barslechte communicatie is met jullie. met alle respect maar fouten moet men kunnen toegeven. Hopelijk kunnen jullie mij alsnog helpen want jullie reputatie is niet bepaald dat op internet. mvg, Geoffrey

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Geachte klant, Ik heb uw e-mails bekeken en deze ook voorgelegd bij de betreffende afdeling. We begrijpen dat dit een hele vervelende zaak is echter wordt het serienummer op de doos spijtig genoeg niet herkend door het aanmeldsysteem van Asus, hierdoor kunnen wij dit product niet in behandeling nemen ook al zouden we dit uiteraard wel graag willen. Tot onze spijt kunnen wij niet anders dan u doorverwijzen naar Asus om te vragen wat u met dit product dient te doen omtrent de reparatie. Dynafix kan deze spijtig genoeg niet in behandeling nemen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht geoffreydesmet

11 maanden geleden - Geachte, Zie hier de reactie van Asus. Het spelletje blijft maar doorgaan. een echte schande. ik geniet van 2 jaar garantie en dynafix kan me niet bewijzen ze iets naar asus stuurden. Ze houden alles achter gesloten deuren. Sorry maar product werd zelfs niet aangemeld. Sorry maar ik laat dit hier niet bij. ASUS CASEID=RWTM20160602002343036-175 Please click here if you wish to reply this mail! Geachte heer, Bedankt voor uw email. Het is vervelend te zien aan de hand van de informatie hoe uw contact met Dynafix verlooopt. U geeft aan dat wij hier Dynafix afketsen, echter heeft Dynafix dit product nog nooit bij Asus gemeld. Een serienummer zou daarbij voor ons voldoende zijn. Het lijkt er op dat Dynafix uw case afhoudt. Helaas kunnen wij tussen u en Dynafix niet middelen, het is adviseerbaar om dit bij Dynafix verder aan te kaarten. Des te meer omdat uw product vanuit Asus 1 jaar fabrieksgarantieperiode geniet. En wij met de datum van aankoop en de garantieperiode het product buiten garantie rekenen. Het is natuurlijk mogelijk om uw product ook buiten garantie direct bij ons aan te bieden. Dit via de volgende website http://www.asus.com/nl/rma Houdt u er rekening mee dat er dan 75 euro behandelingskosten gerekend worden + kosten voor de te vervangen onderdelen. Hopend u hierbij voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Mark Peters ASUS TSD

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Geachte klant, Wij hebben nogmaals alles nagekeken maar tot onze spijt kunnen wij niet verklaren waarom wij dit serienummer niet aan kunnen melden. Dat Asus geen aanmelding kan zien is logisch daar het aanmeldsysteem het serienummer niet accepteert dus we kunnen de aanmelding niet afronden, dan komt deze niet in het systeem van Asus. Wij zouden u geel graag verder helpen in dit geval en uiteraard mag u het product nogmaals insturen zodat we nogmaals voor u kunnen testen of we deze aangemeld krijgen bij Asus. Een directe oplossing of de garantie dat dit gaat lukken kunnen wij u op dit moment spijtig genoeg niet bieden. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 juni 2016 om 11:17 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 08 juni 2016 om 13:42 geantwoord

Sorry zoals u reeds dus doorgaf is tablet terug jullie richting uit.
Aan jullie om het nogmaals met asus uit te vechten.
Ik stuurde tablet binnen garantie naar de plaats waar repair zou moeten uitgevoerd worden. Jullie sturen dit dan intern door ok. Ik wil gewoon dat mijn toestel binnen garantie gerepaired wordt.
ondertussen sleept dit reeds maanden aan.
Tablet zou indien jullie de ophaling respecteren want dit is bij ons ook vaak niet correct jullie richting moeten uitkomen.
Alvast Bedankt!
tot nu toe is die zaak dus niet afgesloten.

Reactie van de melder van de klacht geoffreydesmet

11 maanden geleden - Toestel werd dus 2de keer verstuurd. nogmaals probeerden ze toestel aan te melden.... nu werd het toestel terug zonder pardon teruggestuurd. Met een niet werkend toestel met als extra'tje dat ze het glas nog eens braken erbij. echt ongelooflijk hoe zulke malafide bedrijven mogen bestaan. Ik zal hier zeker mee verder gaan, tot geen enkel verstandig fabrikant nog wil samenwerken met dit corrupte bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door geoffreydesmet