Klacht: vracht

op 02 augustus 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Dekamarkt apeldoorn, havikstraat.
De vrachtwagenchauffeur’s van de dekamarkt rijden continu door onze straat, prima maar het is een hele korte bocht die ze moeten maken en eigenlijk niet kunnen redden, waardoor continu ons hek of die van de buren kapot gereden wordt.
Ze kloppen nieteens eventjes netjes aan of doen een brief door de brievenbus om aan te geven dat ze het per ongeluk kapot gereden hebben, maar ze rijden gewoon door.
Bij onze overburen hebben ze zelfs bijna de hele schutting eruit gereden, ik had dat samen met mijn vader zien gebeuren waardoor mijn vader naar de buren liep om het aan te geven, de chauffeur wou in eerste instantie gewoon doorrijden alsof er niks gebeurd was, ik ben naar hem toe gelopen en kreeg een hele grote mond.
Ik vind persoonlijk dat ze wel even wat vriendelijker mogen doen en even kunnen kijken of ze überhaupt die bocht wel kunnen halen en ander gewoon omrijden want officieel mogen ze nieteens door onze straat rijden, ze doen dit omdat het sneller is maar de weg is gewoon te smal.
Foto is van ons hekje.

Als ze het aangeven dat ze het per ongeluk kapot gereden hebben, of gewoon even netjes een brief door de brievenbus doen met het kenteken erop.
En ze mogen ook wel wat vriendelijker zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 12 augustus 2016 om 09:24 geantwoord

Excuses voor het nare voorval mevrouw Calder. Het is inderdaad een lastige straat voor vrachtwagenchauffeurs, maar volgens ons ook de enige manier om de winkel te bereiken. Als er een andere mogelijkheid is, horen wij dit graag.
Het \"gewoon\" doorrijden zonder te melden is vaak geen onwil of onverschilligheid. De wagens zijn dermate zwaar dat het niet ondenkbaar is dat de chauffeurs het niet opmerken.
Een grote mond bij het melden kan en mag uiteraard nooit. Dit zullen we zeker met de betreffende chauffeur bespreken.
Als er weer iets voorvalt, graag melden met zoveel mogelijk info. Met name datum en tijdstip (liefst ook een kenteken) zijn voor ons belangrijk.

Alle klachten die gemeld zijn door melissac1