Klacht: vraag voor eerlijk onderzoek door Paypal

op 24 juli 2015 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

in april & mei 2015 heb ik 4 pakjes opgestuurd naar China, die zijn aan mij betaald via Paypal.
na een maand meld deze koper dat de pakjes niet zijn aangekomen,
doch ik was in Afrika van 15-6-2015 tot 16-7-2015 en er was geen internet aanwezig!
onder die tijd betaald Paypal de persoon terug en sluit de zaak!!!!
Paypal geeft wel een bepaalde tijd om te reageren, doch houd geen rekening met vacanties of de tijd voor navraag bij postNL dit kan ook tot een maand duren,
het antwoord van de postNL was dat de 1 pakje op het postkantoor en 1 bij de customs ligt.
voor de andere pakjes wacht ik nog altijd op antwoord van PostNL!
na een mail aan de koper, houd deze vol dat hij niets ontvangen heeft, hij haalt de pakjes niet af bij de post of customs!
ofschoon ik een bewijs opstuurde dat het pakje bij de customs ligt, laatPaypal laat deze persoon gewoon verder doen,

bij de feedback van zijn Ebay-account staat trouwens dat hij dit dikwijls doet,
onderstaand nog een slachtoffer!!
Buyer asked 4 refund by paypal item in post office in china not safe del
Verkäufer: Mitgliedsname mogoshow ( Bewertungspunktestand von 4901 )

ik zou graag hebben dat Paypal en Ebay een grondig onderzoek doen naar deze persoon, en indien mogelijk dat ik mijn geld terug krijg,

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

2 jaren geleden - zoals verwacht, geen antwoorden op mail, geen onderzoek naar fraudeurs, en geld is ingehouden, hopelijk is dit een waarschuwing voor kopers en verkopers

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

2 jaren geleden - gisteren schreef ik nogmaals naar Paypal, dat de persoon heeft gewacht tot de verkoper terug moet betalen van Paypal; als dit gebeurd is, dan halen ze de spullen af, het heeft 2 maanden geduurt om een pakje in Egypte af te leveren dit blijkt uit volgende link, https://tracktrace.postnlpakketten.nl/Search/SingleShipment.aspx?lang=nl CC046865462NL - Egypte? antwoord van PayPal , '''ik moet het zelf oplossen met de persoon'', en die lacht ermee......

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

2 jaren geleden - vandaag weer een mail gekregen van PayPal, of u internet hebt of niet, binnen 10 dagen reageren of geld kwijt.... ook als u kunt aantonen dat het pakje is afgeleverd!!!!!!

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

2 jaren geleden - een medewerker van paypal heeft een paar weken geleden mijn gsm nr gevraagd, ik heb deze nr gemailt, maar er komt helemaal geen reactie op, ik heb mijn paypal account opgezegd, dat zijn geen eerlijke mensen, hopelijk bedenken de mensen zich eerst eens waar ze mee beginnen, KOPERS en VERKOPERS worden via paypal opgelicht en ze doen er niets aan, als men zoekt op internet leest men genoeg!

Reactie van de melder van de klacht robert buisman

1 jaar geleden - als ik hier de mensen een raad mag geven, eer u zich inschrijft bij paypal, zoek eerst eens op internet, u zult schrikken hoeveel klachten er zijn, en zoals u hier ziet, ze nemen nog niet eens de moeite om een antwoord te geven. U BENT GEWAARSCHUWD !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door robert buisman