Klacht: Niet leveren waarvoor betaald is

op 11 oktober 2018 over VoucherSpecialists in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb via VakantieVeilingen een weekend gekocht en daarna een voucher toegestuurd gekregen om een hotel te boeken in Berlijn. Wij wilden boeken op 1 en 2 sept 2018. Wij hebben één nacht bijgeboekt. Ons hotel was niet beschikbaar en hebben de keuze gemaakt voor een tweede optie. Hiervan kregen we de bevestiging per mail dat het hotel geboekt was. Dit was een definitieve bevestiging. Hierop hebben wij onze treinreis geboekt en betaald. Een week voor vertrek kregen we een mail dat het hotel niet beschikbaar was. Er was niets anders beschikbaar.
Hierop de totale kosten geclamd van 331,00 incl treinkosten. Toezegging van Chris Foerster dat deze teruggestort zouden worden eind september. Tot op heden niets ontvangen en geen contact meer kunnen krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden indien VoucherSpecialists hun toezegging nakomen en mijn geclaimde bedrag ad 331,00 heeft teruggestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Voorde