Klacht: voucher(s) voor Roompot weerterbergen

op 28 april 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Wij willen met 12 mensen naar weerterbergen op vakantie
dus 2 voucher voor een max 6-persoonshuisje gekocht op 21 april 2016.

We konden kiezen uit :
– een midweek voor 99 euro (periode 1)
– een lang weekend voor 124 euro (periode 2)

WIj kozen voor 2 vouchers van 124 euro voor periode 2.
Op de grouponsite zelf als men de voucher aanklikt kirjg je een website waar je je periode aan kunt klikkken. Wij gekozen voor periode 2, dus periode 2 aangeklikt.

Bij het aanklikken van periode 2 kom je op de site van de Roompot waar je je huisje kunt kiezen. Echter staan ALLE huisjes voor periode 2 voor EURO 99,00 aangeboden (25 euro minder dan wij betaald hebben per voucher).

Netjes gebeld en aangeven bij Groupon, zij zeggen dat het ligt aan Roompot, dus Roompot gebeld, deze stuurde mij terug naar Groupon met de vermelding dat de link die Groupon erin gezet heeft eigenlijk geen prijzen mag laten zien. De telefoniste vertelde mij dat als zij op periode 2 klikte ook de 99 euro zag.

De telefoniste heeft een klachtenmail gemaakt en deze gestuurd naar de Customer Service. Intussen heb ik wel de 2 vouchers verzilverd, omdat de telefoniste van Groupon vertelde mij dat dit verder niet uitmaakte voor de klachtenafhandeling.

Vandaag (28 april) weer gebeld, want had nog geen reactie gehad.
Opnieuw het verhaal uitgelegd aan een andere telefoniste ook zij bevestigde dat ze in voor periode 2 een bedrag van 99 euro zag voor alle huisjes voor een lang weekend. Ze zette me in de wacht en belde haar teamleader. De telefoniste kwam terug met het antwoordt dat ik geen prijzen kon zien en dat als ik het er niet mee eens was ik 2 x de 124 euro terug kon krijgen en de boeking kon geannuleerd worden. Ik vroeg aan de telefoniste mij door te verbinden met de teamleider, maar dit mag niet. dusja……Ik heb gezegd dat ik enkel het erg vreemd vind en dat ik de boeking op Roompot niet wil cancellen, dit vond de telefoniste zelf ook vreeemd en begreep dat ik niet wilde cancellen, maar kon verder niets voor mij betekenen. het enige wat ze nu gedaan heb is de klacht van mij nogmaals doorgezet naar de customer service met een spoed teken. Dusja….nu moest ik zaterdag 30 april nog maar eens terugbellen als ik nog niet gehoord had.

Als 2 maal mij 25 euro teruggestort wordt, dus totaal 50 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylviaatje@live.nl