Klacht: vouchers

op 06 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vouchers 2 juli gekocht, 3 juli geannuleerd, 12 juli bericht gekregen dat ik ze kan annuleren. 3 augustus kreeg ik een bericht dat ik de betaling had terug gedraaid. Dit klopt totaal niet heb niets terug gedraaid en/of geld terug gekregen van groupon. Het zijn een stelletje boeven willens en wetens traag met antwoorden of niet antwoorden.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Souwer,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u de terugbetaling niet heeft ontvangen.

Indien u de terugbetaling niet heeft ontvangen, adviseren wij u contact op te nemen uw bank/creditcardmaatschappij/ Paypal.

Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben omtrent uw terugbetaling.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door gabor112