Klacht: vouchers

op 23 maart 2013 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een tijdje geleden gebruik gemaakt van de mogelijkheid om twee vouchers te bestellen om de tweede klas kaart om te zetten naar een eerste klas. Vandaag geprobeerd om deze vouchers te verzilveren volgens de gegevens die werden aangeleverd. De twee vouchers worden netjes in de wachtrij van mijn printer gezet maar er staat dan gelijk een foutmelding op de printer dat deze vouchers niet kunnen worden geprint. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn printer lag maar dat was niet zo hij print alles maar de vouchers weigert die te printen. Ik heb met de klantenservice gebeld maar die gaven aan hier niets aan te kunnen doen terwijl de fout toch echt bij het program ligt van de NS,om de vouchers te kunnenn printen.

Ik ben met de volgende oplossing te vreden of ik mijn geld terug krijg a 9,00 euro of twee nieuwe overgangskaarten van tweede naar eerste klas. Datum bestelling maandag 25-02-2013
Ordernummer 1683494

RYWW5YC7ZVPY
DZPDMM43VDDX

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 25 maart 2013 om 11:22 geantwoord

Klant gebeld en oplossing geboden.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door emtt17rjg