Klacht: Voucher word pas na verblijf verstuurd, zodat we deze niet kunnen inwisselen

op 25 mei 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Het resterende bedrag van mijn voucher laten omzetten in een nieuwe voucher, om Center Parcs te steunen het bedrag niet uit laten betalen.
Binnen 3 a 4 weken zou deze gemaild worden. 7 weken later hebben wij onze nieuwe vakantie gepland bij Center Parcs (a.s. vrijdag). Tot op heden nog steeds geen nieuwe voucher gekregen. Telefonisch contact gehad, zij konden ons niet verder helpen. Het enige wat we konden doen is een contact formulier invullen wat binnen 6 weken word beantwoord. Kortom wij kunnen het resterende bedrag niet besteden tijdens ons verblijf.

Door traagheid van de organisatie kunnen wij het resterende bedrag van de voucher niet gebruiken tijdens ons nieuwe verblijf 7 weken later. Telefonisch kan niemand ons helpen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aangetekendebrief