Klacht: Voucher niet kunnen verzilveren

op 12 oktober 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb op 22 juli bij filiaal van kruidvat nr 2208 2 treinkaarten gekocht. Bij de kassa krijg ik een bon met een nr die ik moest activeren. Op 30 september heb ik het eerste kaartje verzilverd met het nr CFP8PR8E2HK6U. Vanochtend wilde ik mijn andere voucher verzilveren, maar dit lukte niet omdat ik maar 1 code had en dit kon ok maar i keer gebruiken.
Ik heb geen vetstand van dit soort dingen. Vroeger hoefde niet je treinkaartje te verzilveren, dus dit is nieuw voor mij. Mij werd verteld dat ik 2 voucher moest hebben gehad. Vinf dit heel erg. Ik heb geprobeerd klantenservice te beteikem. Dit is een 0900 nt. Na 5 min wachten heb ik opgehangen. Kreeg hun niet te pakken . 0900 nr zijn duur, en is ook niet in mijn telfoon bundel.. Koop al jaren treinkaarten en vind deze systeem waatdeloos. Ook bij in en iitchecken gaa thet
Mis. Dot is de eerste keer dat het fout gegaan is. Van mij mogen ze deze systeem afschaffen. Ik heb de deze 2 kaarten al ruim 2 maanden geleden gekocht. De bon heb ik niet meer, omdat ik deze bonnen nooit bewaard omdat het al jarem goed gaat. Ik ga 16 juli op vakantie, en kan dus niet meer gebruik maken., want 22 otober loopt deze actie af. ik ging ervan uit dat je met die ene voucher alle beide treinkaarten kon activeren

Ik zou tevreden als ik bij de vlgnde actie een andere kaartje kon krijgen ter compensatie of een tegoed bon. Ik ben wel € 13.99 kwijt. Terwijl ik er voor betaald heb.are

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mamarosa@live.nl