Klacht: Voucher kado

op 26 juni 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

1,5 week geleden heb ik een kado voucher aangeschaft. Helaas kreeg ik niet de kado voucher om deze uit te printen en kado te geven. In een chat contact heb ik toen begrepen dat er een storing zou zijn en dat eraan gewerkt werd.
Nu blijkt uit de chat zojuist dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Ik kan via Paint de gift zelf wel bewerken en uitprinten wordt als advies gegeven.
Ik vindt dat zo’n probleem/storing, bij een bedrijf zo groot als groupon vlotter opgelost mag worden.
Wanneer ik dit in de chat aangeef en nadenk over een antwoord wordt binnen 10 seconden de chat snel afgesloten voordat ik mijn getypte chat kan verzenden. Dit gebeurde in een chat met Kevanny A.

Zodra ik een kado voucher uit kan printen voor mijn aangekochte groupon.
Verder vindt ik dat er een melding hoort te zijn wanneer je wat aankoopt dat het printen van een kado voucher momenteel niet mogelijk is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KimmyV