Klacht: voucher hotel den Halder in Valkenburg

op 29 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het hotel reageert niet op telefoon en mail met oog op reservatie.
Groupon op de hoogte van het probleem . maar na een tweetal weken en veel geduld nog steeds geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

Reservatie in een solvabel hotel in Valkenburg en/of geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 04 augustus 2016 om 15:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Linda,

Bedankt voor je bericht en vervelend om te vernemen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je groupon.

In ons systeem zie ik dat het aankoopbedrag is teruggestort op 30.07.2016.

Credits zijn een betaalmiddel dat je kunt gebruiken voor het aanschaffen van deals bij Groupon. Credits staan qua waarde gelijk aan euro's en zijn een jaar geldig vanaf het moment van storten op je account.

Bij de volgende aankoop zullen de credits het aankoopbedrag automatisch doen verminderen. Een eventueel restbedrag dien je bij te betalen.

Indien je credits overhoudt worden deze automatisch op je Groupon-account teruggestort.

Kijk voor de meest interessante deals bij jou in de buurt op: www.groupon.nl

Ik hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en dat je spoedig een deal tegenkomt waaraan je deze credits wilt besteden.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Linda de Nijs