Klacht: Voucher geannuleerd

op 06 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Groupon heeft mijn restaurant voucher geannuleerd zonder overleg. Reserveren via de website was niet mogelijk. Groupon gemeld. Vervolgens heeft Groupon het restaurant benaderd en er zou beschikbare data komen. Als dit niet gwbeurde moest ik dit bij Groupon melden. Dit gebeurde niet. Ik heb dit bij Groupon gemeld. Zelf het restaurant gebeld en ik mocht komen eten. Dolblij was ik. Kom ik na 45 minuten rijden bij het restaurant is mijn Groupn geblokkeerd. Heeft Groupon mijn geld teruggeboekt! Vraag ik om dit weer terug te draaien. Is dat niet mogelijk! 1,5 uur reistijd heeft dit mij gekost maar het ergste is dat ik voor paal stond bij het restaurant.

Ik wil gebruik maken van mijn Groupon.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:44 geantwoord

Beste mevrouw Goelab,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw groupon.

Uit uw voorgaande bericht kan ik niet goed opmaken waarmee ik u kan helpen.

Zou u uw vraag opnieuw kunnen formuleren met de gegevens van de deal, zodat ik u verder kan helpen per e-mail?
Graag verzoek ik u om te e-mailen naar: klantenservice@groupon.nl

U kunt ook in onze FAQ kijken via: http://contact.groupon.nl/. Wellicht vindt u daar het antwoord op uw vraag.

Mocht dit niet het geval zijn, dan help ik u natuurlijk graag verder.

Groupon Customer Supportc

Alle klachten die gemeld zijn door Goelab