Klacht: Vordering Gecrediteerd toch nog hoge kosten!

op 04 december 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb in november een aantal nota’s gehad van pensioen fonds etc,
Ik heb toen een formulier ingevuld en opgestuurd naar die stichting.
Blijkbaar is dat niet goed aangekomen want 3 maanden later kreeg ik nog steed rekeningen. En binnen 2 maanden al loonbeslag is gelegd door deze BEDRIJF genaamd SYNCASSO.

HOLYSHIPSS hoe snel krijg deze commerciële bedrijf voor elkaar om loonbeslag uit te voeren???? en daarbij niks aan mij te laten weten wanneer we voor de rechter moeten komen. IK heb geen schrijven of iets mogen ontvangen. Anyway.. Dat is een welles niettes spelletje die SYNCASSO wel gaat winnen wat wij als burger lopen altijd 2 treden achter.

Maar ok beslag legging is een feit. Maar nu vraag ik me af als alle hoofdsommen zijn gecrediteerd waarvoor is dan die beslaglegging nog nodig? Nou omdat SYNCASSO maar liefs 1600 euro rekent op een bedrag van 4500 euro wat helemaal gecorrigeerd is. Buiten om dat krijgt ik een paar weken later een andere nota van VGS van een bedrag van 300-400 euro .. waar 525 euro bij komt waar deze bedrijf op verdiend. En zo loop mijn loonbeslag gewoon door. WTF??? SYNCASSO is erop uit om burgers moet willig kosten aan het opjagen. Ik hoor dit fenomeen hier vaker. Hun nieuwe motto:

Syncasso presenteert dé nieuwe norm in de wereld van incasso en gerechtsdeurwaarders. Maak kennis op syncasso.nl of bel 0888 – 444 222.

???? FF serieus moeten we hier nou echt op hardwerkende mensen geld aan verdienen… komaan zo gaan we niet met mensen om. SYNVASSO neem je verantwoordelijkheid en laat mensen niet door jullie actie nog meer schulden krijgen.

Veel te hoge kosten wat niet nodig is. Er is maar 1 winnaar en dat is SYNCASSO die een hoop verdiend het aan mij.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

10 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht rashramjiawan

10 maanden geleden - Typisch antwoord ..goed van jullie om burgers meer problemen te geven dan wat nodig is. Bereikbaarheid os bij jullie ver te zoeken. Ik ben nog lang niet klaar met Jullie alles word aangekaart en onderzocht

Alle klachten die gemeld zijn door rashramjiawan