Klacht: vooruitbetaling 152 euro krijg ik niet terug

op 06 juni 2017 over Bakker hillegom in de categorie Tuin

Op 27/03/2017 doe ik een bestelling van 265,61 euro met ordernummer 1015814303 Op 28/03/2017 doe ik een bestelling van 88,42 euro met ordernummer 1015828509 deze laatste loopt perfect.
De bestelling van 27/03 kan maar verstuurd worden eind mei omdat sommige planten nog niet voorradig zijn , maar men kan een splitsing vragen om sommige planten eerder te ontvangen zoals bv. de hortensiahaag. Ik vraag een splitsing aan en Collinda mailt mij met de vraag een vooruitbetaling te doen van 152 euro, over te schrijven, hetgeen ik ook doe (met bewijs).ordernr. 1015969073.
Maar op m’n bestelling moet ik toch blijven wachten en wordt toch uitgereikt in één pakket.
Ondanks 5 telefoontjes en 4 émails aan klantenservice kreeg ik tot op heden 06/06/2017 nog niks nada terug, vandaar mijn klacht op deze site. mijn klantnummer is 800.878.381

als ik mijn 152 euro terug krijg die ten onrechte betaald is .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bakker hillegom over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bakker hillegom in behandeling genomen

Bericht van Bakker hillegom

5 maanden geleden - Geachte mijnheer, Als eerst bied ik mijn excuus aan voor de late reactie op uw melding. Ik vind het zeer spijtig dat er verwarring is ontstaan over uw gesplitste bestelling. Volgens mijn gegevens is het bedrag van €152,00 op 9 juni aan u terug betaald. Heeft u na aanleiding van uw reactie nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groeten, Yvonne Klantenservice Bakker.com

Alle klachten die gemeld zijn door de soete