Klacht: Voortdurend ge-update

op 11 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Heel prettige telefoon, de S8. Jammer dat de overijverige behoefte om telkens updates te verzinnen de gebruiker van tijd tot tijd wanhopig maakt als er weer een functie die vroeger eenvoudig was plotseling zo nodig weer anders moet.Neem nou Outlook. Hoe gemakkelijk was het vroeger om een mailtje te veranderen. Je tikte op het bolletje en het vuinisbakje verscheen bovenin. Nu schuift het beeld opzij en vertelt me met grote regelmaat dat het bericht niet geopend kan worden en derhalve ook niet verwijderd. En dan de procedure veranderingen in het afgelopen jaar voor het verzender van een foto of een filmpje dat tegenwoordig steed weer te lang blijkt. Best Samsung, als je iets gemaakt hebt dat goed werkt wil je er dan in het vervolg in vredesnaam met je fikken vanaf blijven, Je lijkt Microsoft wel.

Als niet telkens de bedieningsprocessen veranderen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van Oosterum