Klacht: Voortdurend bedrogen

op 15 september 2016 over Autoskala in de categorie Autodealers

Merk op dat Autoskala failliet is. X liet opeenvolgende bv’s leeg lopen, pleegde veelvuldige fraude en dat doet hij nu vanuit rr minicars vanuit de bv Investment drenthe bv. In Autoskale liet hij 3 miljoen schuld achter aan benadeelde mensen. Niemand kreeg een cent en de curator die alles uiteindelijk afhandelde kreeg zijn geld door het huis, op naam van Y, waard 395000 te verkopen aan X voor 255000. De bank financierde dit. Merk op dat het huis nooit voor dit bedrag in de verkoop heeft gestaan (een ander had immers meer kunnen geven). Ik vroeg mijn geld terug toen het huis was verkocht. Y schreef dat het huis niet was verkocht. Hier speelt dus een interne manipulatie.

Ik ben opgelicht, veelvuldig. Door vervalsing van documenten en hangtekening, door niet repareren aan de auto wat gedaan had moeten worden, door aflevering van een andere auto die ik had gekocht, Ik wil mijn geld terug en dat de auto terug gaat. Dat betekent dat ik ca. 12000 terug wil hebben. Ik heb vele tussenvoorstellen gedaan. NOOIT een antwoord of reactie gehad.
Ik ben ook pas tevreden als er niet meer tegen mij gescholden en gelogen wordt, omdat dat een overweldigende werking heeft. Zowel moeder Y als zoon X moeten verantwoordelijkheid voor hun valse gedrag leren erkennen en dragen. Men kent mijn case. Ik noteer dit alles omdat ik vind dat er iets mis is in Nederland. Men kan bv\'s laten leeglopen, de lusten ervan uit te stallen in grandiosity zonder persoonlijk verantwoordelijkheid te nemen voor de veroorzaakte lasten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autoskala

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autoskala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.A. Bijl