Klacht: Voorrijkosten

op 03 juli 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Voor mijn nieuwe woning heb ik abonnement van Online aangeschaft van internet en telefonie. Omdat er geen internet signaal was binnen de woning heb ik een afspraak via de klantenservice gemaakt met hun monteur. De afspraak was tussen 12-18uur. Vanaf 11:30uur tot bijna 19uur was ik in de woning. Rond een uur of 15 kreeg ik een SMS bericht dat de monteur onderweg is. Maar ik zag niemand langskomen.
Ik bel later de klantenservice om te informeren. Ik kreeg tot mijn verbazing dat er een voorrij kost aan mij is doorberekend wegens afwezigheid terwijl ik gewoon in huis was. Het is niet mijn probleem als de chauffeur geen moeite doet om even naar het huis te zoeken omdat het een nieuw huis is en op de bel te drukken.
Ook bij de tweede afspraak wilde de chauffeur gewoon wegrijden omdat het huisnummer op zijn navigatie niet stond!!!, zonder verder te zoeken. Als ik hem toevallig niet gezien had was hij de tweede keer ook vertrokken en ook de tweede voorrij kosten!!!!. Ik vind dit erg onprofessioneel dat het op deze manier met een klant omgegaan is.
Volgens Online zou er geen bel beschikbaar is in mijn huis, aldus de chauffeur. Bovendien zou de chauffeur mij had mij gebeld en voicemail ingesproken. Als hij met een beschermd nummer belt neem ik vaak niet op, maar vooral de voicemail is absoluut niet waar. Dit impliceert dat ik als klant niet betrouwbaar en niet geloofwaardig ben. Zulke bedrijven vertonen absoluut geen respect voor hun klant.

Indien de voorrij kosten teruggedraaid zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hishamhussein