Klacht: Voorrang

op 19 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Arriva bussen hoeven geen voorrang te geven aan rechts?
Ik had duidelijk voorrang maar hij nam zich niet de tijd om even te stoppen en vervolgens gaat hij ook nog handbewegingen maken naar mij? Met goed geluk zag ik net voordat ik indraaide dat hij niet van plan was om te gaan stoppen. Anders was het een minder leuke aanrijding geweest. Misschien nogmaals de chauffeurs een theorie cursus laten doen.

Wanneer de chauffeurs rekening houden met zijstraten en verkeer dat van rechts komt.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Hallo Ivnna, Dat klinkt niet zo best. Graag wil ik je signaal doorsturen naar de regio zodat dit besproken kan worden met betreffende chauffeur. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig. Kun je me het volgende nog sturen? -Lijnnummer van de bus. -Bestemming/Richting van de bus. -Datum en tijdstip voorval? -Plaats voorval? Indien je nog meer informatie hebt, zoals een busnummer (welke achterop de bus staat) of kenteken is dat ook allemaal welkom. We wachten je reactie even af. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Ivnna

5 dagen geleden - Hallo arriva, Bedankt voor de reactie! Het was lijn 21 die reed richting de roda Jc ring. Ik kwam zelf uit de straat naast de nieuwe kart baan. De bus stopte tegenover de parkeerplaars van de hornbach bij het stadion. Het zal tussen half 6 en kwart voor 6 zijn geweest in de namiddag. Ik hoop dat deze info voldoende is. Met vriendelijke groet, Ivana Kok

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 mei 2017 om 14:00 geantwoord

Hallo Ivana,

Dit is goed hoor. Dankjewel voor de aanvullende informatie. Ik ga je melding doorsturen zodat het besproken wordt met de betreffende chauffeur. Zo kunnen we dergelijke situaties in de toekomst ook weer voorkomen. Ik wil je dan ook bedanken dat je de moeite hebt genomen om dit bij ons kenbaar te maken.

Voor nu wil ik je een fijne zondag wensen.

Met vriendelijk groet,
^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Ivnna