Klacht: voorraad

op 21 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb vandaag tig keer gebeld naar veel vestigingen over de servies/gebaksbordjes die door u winkels en webshop wordt aangeboden. Echter zonder resultaat!! Indien gewenst kan ik u een overzicht van mijn uitgaande gesprekken verstrekken. Via jullie webshop is het artikel niet verkrijgbaar. De winkels die het artikel verkopen hebben hier niet voldoende van (6st). Dit betekent bij ieder vestiging iets ophalen??? ( nou kreeg ik te horen dat de vestigingen standaard 2 st van de soort ontvangen wat mij heel idioot lijkt. Sorry voor mijn taal gebruik, maar ik vind het als klant van blokker heel erg teleurstellend! Als jullie een van de enkele winkels zijn die het product aanbieden, denk ik toch echt dat er op deze manier veel klanten zullen mislopen en echt slechte reclamering is! Conclusie: niet kunnen aanschaffen!!

*Ik heb hierop reactie ontvangen op 14-6

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst excuses voor de late reactie.
Helaas hebben wij uw bericht niet eerder kunnen beantwoorden.

Uit uw bericht begrijp ik dat wij u teleurgesteld hebben. Dit is nooit onze bedoeling. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Het is altijd vervelend wanneer u iets graag wil hebben maar dit niet (voldoende) voorradig is. Uit uw bericht kan ik helaas niet opmaken welk servies en welke gebakbordjes u graag zou willen hebben. Als u dit door wilt geven, wil ik graag kijken wat ik hierin voor u kan doen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare

*ik heb per ongeluk de klacht afgesloten waardoor ik niets meer heb gehoord, Het gaat hier om de servies van rudolphs bakery van 24 kitchen. Ik wou een complete servies aanschaffen maar helaas waren de gebakbordjes nergens verkrijgbaar waardoor ik geen set heb kunnen aanschaffen. Ik hoor het graag,

Ik zou erg tevreden zijn als het gewenste servies wordt toegezonden tegen een aannemelijk prijs!

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Kim Van Leeuwen

11 maanden geleden - Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen...

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 24 juni 2016 om 11:59 geantwoord

Beste mevrouw Van Leeuwen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Excuses voor de late reactie. De Rudolph's Bakery gebaksbordjes verkopen wij niet meer via de webshop. De enige voorraad die we hier nu nog van hebben is verspreid over de winkels. De gebaksbordjes zijn er in drie verschillende kleuren: grijs, roze en ivoor. Ik heb verschillende winkels voor u gebeld. De winkel in Leusden heeft nog zes stuks in het grijs. De overige winkels in uw omgeving hebben er minder dan zes op voorraad. Mocht u de gebaksbordjes in het grijs willen hebben dan raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen met de winkel in Leusden: 033-4320796. Via de webshop zijn de etagère, cakeschaal, mengkom en de schaaltjes nog wel te verkrijgen: http://www.blokker.nl/nl/blknl/koken-en-tafelen/servies

Saskia
Blokker webcare