Klacht: Voorkeursplek niet geldwaardig

op 26 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Goedenavond,

In januari onze vakantie geboekt, kustpark Texel . Bij het boeken gevraagd of we in de buurt van een speeltuin konden zitten.
Dit kon en dit was een voorkeursplek waar we extra voor moesten betalen. Dit vonden wij geen probleem omdat onze kinderen dan lekker konden spelen.
Helaas bleek bij aankomst dat onze “speeltuin” niet meer was dan 2 wipkippen in het zand. Onze zoon van 5 was hier al snel op uitgekeken een onze dochter van 2 ook.
We hebben het gelijk aangegeven bij de receptie dat we bij speeltuin toch echt aan wat anders dachten (zeker omdat we al zo vroeg hadden geboekt en we er extra voor hadden betaald)
Helaas werd ons meegedeeld dat alles vol was op het park. Jammer genoeg hebben we geen enkele andere tegemoetkomingen gekregen. We hadden het ons heel anders voorgesteld dan dat we nu alsnog andere speelgelegenheden met de kinderen op moesten zoeken ipv dat ze lekker zelf konden gaan.

Ik hoop dat er nu wel wat met onze klacht gedaan gaat worden. Heb dit nu namelijk voor de 3e keer bij jullie doorgegeven. (Bij de receptie ter plaatse en op het enquêteformulier en nu hier) tot nu toe zonder reactie terug

Vriendelijke groet
Fam. Van de grootevheen

Bij een passelijke oplossing

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juli 2017 om 10:40 geantwoord