Klacht: Voorgelogen

op 12 juli 2019 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Dit weekend zijn wij naar ouwehands dierenpark geweest. Eenmaal aangekomen begroet een op het eerste oog vriendelijke vrouw genaamd guusje ons die ons een verkoop praatje doet. wij zijden eigenlijk al nee maar omdat zij zo oprecht over kwam en ons uitlegde wat t inhield zijn wij gezwicht.

Wij zouden gratis binnen kunnen en ons lot voor de loterij nog afzeggen zodat wij geen kosten hadden. Zo gezegt zo gedaan.

Nu bel ik vandaag om af te melden. Blijkt zij mij een handtekening onder een 3 maanden contract voor 2 loten gezet te hebben.

Ik ben enorm boos geworden aan de telefoon. Meneer aan de telefoon had eerste werkdag en snapte het niet echt. En kon mij alleen bieden om met 1 lot minder te spelen. Maar hier ben ik het niet mee eens.

Nu probeer ik ze weer te bereiken maar krijg niemand aan de lijn.

Zeer teleurstellend

Mijn geld terug en niet meer mee te hoeven doen. Nooit meer. En misschien een tegemoet koming voor het schaden van mijn vertrouwen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xvannikky