Klacht: Voorgelogen

op 04 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ergens tussen augustus en september ben ik van Leeuwarden verhuist naar Arnhem. Het overzetten van mijn contacten heeft meerdere telefoontjes en chats gekost die elk ongeveer een uur duurde. In totaal ongeveer 10 uur gespendeerd met het overzetten van mijn adres dus.

Tijdens 1 van deze gesprekken werd mij aangeboden mij mobiele contract te verlengen, omdat hij zag dat dit mogelijk was. Ik vroeg hier specifiek of ik het contract dan op dezelfde manier als mijn oude omlaag kon zetten. Rond een prijs van 20 euro. Mijn nieuwe abbonement zou namelijk 45 euro totaal kosten, maar ik gaf al aan dat ik dit teveel vond en hem dus alsnog omlaag wou kunnen zetten. Dit ook mede omdat ik niet zeker wist of ik 2 jaar lang dit bedrag elke maand kon opbrengen.
Dit is mij toegezegd in het telefoongesprek. Mij werd verzekerd dat ik hier geen problemen mee zou krijgen.
Nu kom ik erachter dat mijn contract niet lager gezet kan worden dan 45 euro. Hierop heb ik contact opgenomen met KPN via Facebook chat. Echter willen zij mij niet helpen, omdat ik niet binnen de 2 weken naar hun ben toegekomen.

Ik heb hun voorgesteld mijn contract om te zetten naar mijn oude contract, zodat ik niet in de schulden zou komen. Ik hoef hier dan ook geen korting of acties op en vind het prima als dit contract vaststaat voor de afgesproken 2 jaar. Echter kan ik het bedrag van 45 euro echt niet opbrengen voor 2 jaar lang.

Wanneer mijn huidige contract omgezet wordt naar mijn oude contract, zodat ik niet de rest van mijn leven in de problemen zit door een leugen van hun klantenservice. Ook zie ik niet wat voor zo een groot bedrijf het probleem is om dit om te zetten. Hun zullen niet om 1 contract hun hele leven problemen krijgen. Ik wel.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riannedevreugd