Klacht: voordeelurenkaart 2éklas voor één dag overzetten naar 1 ste klas toch € 22,30 afgehaald van mijn kaart ondanks vrije keuzedag

op 22 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vanmorgen om 9.08 uur 22-09-2016 vertrokken van station Kruiningen-Yerseke naar Utrecht -Centraal met mijn vrije keuze dag 2é klas en wilde vandaag eerste klas rijden had toen 2=1 ingedrukt en € 6,00 betaald toen stond er weekendtoeslag dus dacht ik het enkel voor het weekend was heb ik het nog een keer gedaan maar dan op1ste klas vandaag en ingecheckt maar bij het uitchecken in Utrecht zag ik tot mijn schrik dat er € 22,30 van mijn kaart afging dus nu ben ik in plaats van vrij reizen met natuurlijk de vergoeding voor de 1ste klas in totaal €28,30 kwijt en mijn Keuze dag.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg en mijn keuze dag en als u me kunt uitleggen wat er verkeerd is gegaan eventueel en hoe het dan anders moet want dit was niet fijn als je een dag weggaat wat we anders met veel plezier doen. Ik hoop dan ook dat er een goede oplossing voor komt. P.A de Munck van de Kreeke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 08:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kees en nel