Klacht: voordeelurenkaart 2éklas voor één dag overzetten naar 1 ste klas toch € 22,30 afgehaald van mijn kaart ondanks vrije keuzedag

op 22 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben vanmorgen om 9.08 uur 22-09-2016 vertrokken van station Kruiningen-Yerseke naar Utrecht -Centraal met mijn vrije keuze dag 2é klas en wilde vandaag eerste klas rijden had toen 2=1 ingedrukt en € 6,00 betaald toen stond er weekendtoeslag dus dacht ik het enkel voor het weekend was heb ik het nog een keer gedaan maar dan op1ste klas vandaag en ingecheckt maar bij het uitchecken in Utrecht zag ik tot mijn schrik dat er € 22,30 van mijn kaart afging dus nu ben ik in plaats van vrij reizen met natuurlijk de vergoeding voor de 1ste klas in totaal €28,30 kwijt en mijn Keuze dag.

Ik zal tevreden zijn als ik mijn geld terug krijg en mijn keuze dag en als u me kunt uitleggen wat er verkeerd is gegaan eventueel en hoe het dan anders moet want dit was niet fijn als je een dag weggaat wat we anders met veel plezier doen. Ik hoop dan ook dat er een goede oplossing voor komt. P.A de Munck van de Kreeke.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 17 oktober 2016 om 08:33 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kees en nel