Mijn Klacht:
ik ben mijn kaart kwijt op vrijdag 19 jan.
kan ik een nieuwe kaart krijgen met de oude spaar
punten erop.
Gewenste Oplossing:
ik ben te vrede met de kaart omdat met spaar punten
kan ik voordelig wat kopen ik heb geen video o.pname
Een klant van Kruidvat heeft op 19 januari zijn voordeelkaart verloren en vraagt zich af of het mogelijk is om een nieuwe kaart te ontvangen met de oude spaarpunten erop.
ik ben mijn kaart kwijt op vrijdag 19 jan.
kan ik een nieuwe kaart krijgen met de oude spaar
punten erop.
ik ben te vrede met de kaart omdat met spaar punten
kan ik voordelig wat kopen ik heb geen video o.pname
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM