Voordeelinkoop.nl Klachten
Eind november 2015 ben ik benaderd door voordeelinkoop.eu. Ik heb toen ingestemd met het ontvangen van een e-mail over een aanbieding. Deze heb ik ontvangen op 30-10-2015 en vervolgens na dit gelezen te hebben heb ik onmiddellijk op 8-11-2015 een... Lees meer
In november 2015 ben ik benaderd door voordeelinkoop.eu (in de lijst kon ik alleen voor.nl kiezen) en werd er door een mevrouw een aanbieding gedaan (agressieve verkoopmethode) en ik zou een e-mail ontvangen met informatie over de aanbieding. Niets vermoedend... Lees meer
geachte ls
medio november 2017 is mij na een telefoongesprek gezegd dat ik na een paar dagen een pas en een mail zou ontvangen ter bevestiging van het geen wat telefonisch besproken was heb echter nog geen pas en mail ontvangen.
ik... Lees meer
ik kreeg vandaag op 11 juli 2016 een brief van een incasso in verband van voordeelinkoop ik zou deze moeten betalen maar ben daar niet bij ik heb daarvoor eens gebeld gehad en had gezegd dat deze niets van mijn... Lees meer
Ik krijg een mail dat ik moet betalen aan voordeelinkoop. Ik zou een inlog code, pasje enz hebben ontvangen. Ik heb niets ontvangen, niets getekend enz.
Dus ik doe hier niet aan mee. Lees meer
Medio januari is mij na het telefoongesprek gezegd dat ik binnen 3 dagen een pas en een mail zou ontvangen ter bevestiging van hetgeen wat telefonisch afgesproken was. Echter géén mail en pas ontvangen, maar wél een betalingsherinnering.
Dit ga ik... Lees meer
We werden door voordeelinkoop.eu benaderd dat wij bij hen een abonnement zouden zijn aangegaan à 95 euro per maand. Dit is echter niet het geval. Wanneer er gebeld wordt naar het nummer dat bij de klantenservice staat wordt er niet... Lees meer