Klacht: voor virus schan malwarebytes

op 14 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vierrus scan was verlopen moest vernieuwen
kwam bij de betaling GlobalCollect 3 dagen geleden wacht nog op wacht woord

Gewenste Oplossing:

zorg gewoon dat ik dat wachtwoord krijg dan ben ik weer beschermt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 december 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Dec-2017 De heer Van Kaathoven per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door gerardvankaathoven